Monday, June 30, 2008

Saiful Bukhari

Sekelip mata Saiful Bukhari jadi popular....kalau nak berkenalan lebih lanjut dengan nya klik disini.

Wahai anak-anak ku sekalian,tumpukan perhatian pada pelajaran dahulu. Tiada jalan mudah untuk berjaya.

3 comments:

xtmstaff said...

Macamana yek orang muda yang berumur 23 tahun kene sodom oleh tua, saya rase kalau si epol tu main kejar-kejar je boleh padam bekas TPM tu, takyah lari jauh-jauh, pusing-pusing dalam kondo tu jer, hish kenape ler orang mesia ni terutamanya melayu selalu kene tipu, hah?

Norae said...

Kak Sri Pekan,

Macam2 hal sekarang nie. Orang Malaysia agaknya memang suka skandal.. dah takde benda lain yang lebih manfaat untuk dilakukan.

Drama Najib vs Anwar akan berlarutan & menenggelamkan isu2 yg lebih penting, antaranya isu kenaikan barangan keperluan.

kbguy said...

hansem betul ke dia ni ? jual muka, cheap publicity. Tapi mental politik.